לרוב, ניתן ללקט מודיעין עסקי על המתחרים, באמצעות קשת רחבה של פעולות, מביקור בחנות המתחרה והתרשמות מהסחורה המוצעת ללקוחות, דרך מידע מתערוכות וירידים בהם מציגים המתחרים את הדגמים החדשים של תוצרתם, ועד לגלישה באתר האינטרנט של המתחרה, בכדי ללמוד על לקוחותיו, ושיטות העבודה שלו. מודיעין עסקי מקיף הוא כל מה שקשור באיסוף מידע גלוי וזמין … המשך לקרוא מניעת ריגול עיסקי
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר